Column

25-03-2015 11:25

Het einde van de wereld. Of het nieuwe begin?



Crisis! Omzet loopt terug, klanten blijven weg, de websitestatistieken lopen terug. Drama!
Of juist niet? Wij vragen het ons wel eens af. Bestaat die crisis nou echt? Eigenlijk wel, want de cijfers liegen er niet om. Maar hoe gaan wij als ondernemers hier mee om? Biedt het juist niet enorm veel kansen?
Wachten heeft geen zin. Wij moeten onze krachten bundelen, ons team een extra schouderklopje geven en er samen voor knokken. Zo moeilijk is het allemaal niet.
 
In bijna elk gesprek wat wij voeren, komen deze vraagstukken aan bod. De manier om hier mee om te gaan is eigenlijk altijd hetzelfde. Het is een menselijke aanpak door middel van juiste marketing. 
Dat we lekker kunnen eten in een restaurant, iedereen goede service en kwaliteit biedt, onderscheidend is etcetera geloven we allemaal wel. Want dat schreeuwen we allemaal. Hier onderscheiden we ons niet mee want dit doet iedereen. Het zit in iets anders. Misschien missen we de liefde…
 
Stel, we hadden allemaal de tijd om met ál onze klanten te wandelen. Een praatje te maken, iets leuks te vertellen, ons kwetsbaar op te stellen, onze producten te laten ervaren… Voor 100% zeker dat deze klant bij ons blijft. Want hij gunt het ons. Hij vindt ons lief. En precies daar zit het hem in; onderscheid je door het iemand te laten ervaren. Door niet te zeggen dat je goed bent maar laat het mij voelen.
 
En exact dit is onze visie. Wij zijn 2Twitit. Het leukste Social Media Bureau van Nederland. Wij geven via onze klanten een beetje liefde terug aan de wereld door middel van social media. Door ludieke methoden via Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn zorgen wij voor meer naams- en merkbekendheid, een sterkere positionering, draagvlak en een toffe relatie met je huidige én potentiële klanten. 
 
Hoe we dit doen? Dat leest u volgende week.

www.2twitit.nl