Artikel

07-11-2018

Feestdagen op komst: Dineren bij Restaurant de Witte Zwaan in De Bilt!

Wilt u samen met uw werknemers, collega’s of zakenrelaties het jaar goed afsluiten met een uitgebreid en gezellig diner? Het team van Restaurant de Witte Zwaan in De Bilt legt u graag een avond in de watten!  Wij serveren een verrassend menu, georiënteerd op de Frans moderne keuken. In het menu worden producten uit het seizoen gebruikt van ambachtelijk werkende (lokale) producenten. De keuze bestaat uit drie tot en met zeven gangen, inclusief brood en amuses. Daarbij schenken wij graag passende wijnen, houden we rekening met ieders (di)eetwensen en zorgen we voor een leuke tafelopstelling.  ...

Lees meer...

Artikel

09-10-2018

Waarom je kantoorruimte zou moeten huren in Utrecht, Amersfoort, Nieuwegein, Houten

Kantoorruimte huren in de Utrechtse steden als Utrecht, Amersfoort, Nieuwegein of Houten? Een kantoorruimte huren in de provincie Utrecht is aantrekkelijk. Dit vanwege de centrale ligging in Nederland. Zo zijn de steden makkelijk bereikbaar met de auto, het openbaar vervoer of zelfs de fiets. De provincie is duurzaam en heeft een gezonde leefomgeving. Lees dit blog en kom erachter in welke stad jij jouw kantoorruimte moet vestigen!  Utrecht, de kennisstad Utrecht is de snelst groeiende stad van Nederland. De stad behoort al jaren tot de top van Europa op het gebied van kennis. Utrecht kenmerkt zich ...

Lees meer...

Artikel

14-09-2018

5 tips om jouw kantoorruimte mee te laten groeien met jouw doelen

Het is lastig om een kantoorruimte te vinden die past bij jouw bedrijf. Is je bedrijf creatief en groeiend, dan wil je ook graag dat je kantoorruimte dat ook is. SKEPP heeft 5 manieren gevonden om te zorgen dat jij een kantoorruimte vindt die precies bij jouw bedrijf past!  Tip 1: Huur een kantoorruimte  Ga je een kantoorruimte huren of kopen? Als je een snelgroeiende organisatie hebt, is huren de beste optie omdat dit vrijblijvend is. Je loopt het minste risico en je bent het meest flexibel omdat je niet vast zit aan een kantoorruimte. Weet je al hoeveel vierkante meter je nodig hebt aan kanto...

Lees meer...

Artikel

05-09-2018

Zoveel vierkante meter kantoorruimte heb jij nodig per persoon in Utrecht

Tijdens jouw zoektocht naar kantoorruimte houd je met diverse factoren rekening. Waarschijnlijk begin je met het kijken naar de locatie en de uitstraling van het nieuwe kantoorpand. De huurprijs van de kantoorruimte is natuurlijk ook niet geheel onbelangrijk. Maar je wilt ook het juiste formaat kantoor kiezen. In deze blog lees jij hoe je de beste keuze maakt bij het bepalen van het aantal benodigde vierkante meter kantoorruimte. Utrecht is een zeer geschikte stad om je als bedrijf te vestigen. Utrecht is een toonaangevende beurzen- en conferentiestad en is he...

Lees meer...

Artikel

23-05-2018

Onderhandelen over gunstige huurvoorwaarden voor kantoorruimte in Utrecht

In het huurcontract voor kantoorruimteworden verschillende bepalingen opgenomen, over deze bepalingen kan altijd onderhandeld worden! Deze onderhandeling over de huurvoorwaarden rond jij succesvol af met het volgende stappenplan van SKEPP, bestaande uit zes stappen. 1 – Meet jouw kantoorruimte in Utrecht na Je berekent eerst hoeveel vierkante meter kantoorruimte je voor jouw bedrijf nodig acht. Alleen hoe zit dat nu met die verschillende termen rondom het aantal vierkante meters? Je hebt het bruto vloeroppervlak (BVO), het netto vloer...

Lees meer...

Artikel

08-05-2018

Als mensen er echt toe doen

WAAROM WACHTEN TOT EEN CONFLICT ESCALEERT? Preventieve conflictcoaching of mediation na escalatie? Het uitspreken van het woord conflict wordt vaak als taboe ervaren. Hoe dan ook conflicten zijn onderdeel van ons dagelijks leven. Veelal is het een bron voor groei en ontwikkeling. Het zijn kwesties waarbij een verschil van betekenis centraal staat. Je ervaart het in o.a. je werk, het gezin, met samenwerkingen, de relatie of in je leefomgeving. Als de impact van het conflict je blokkeert dan ontst...

Lees meer...

Artikel

07-05-2018

Profiteer als ondernemer in Utrecht van btw-belaste huur van kantoorruimte!

Ben jij van plan om kantoorruimte te huren in Utrecht en ben je benieuwd of je in aanmerking komt voor de voordelen van btw belaste huur? In dit blog leggen we je uit hoe dit in zijn werk gaat. SKEPP geeft algemene informatie over btw-belaste huur en licht het toe. Wil je weten hoe je met de verhuurder regelt dat je straks kunt profiteren van btw-belaste huur? Lees dan snel verder! De btw op kantoorpanden in Utrecht werkt zo Kantoorruimten vallen onder onroerende zaken, die zijn vrijgesteld van de btw. Toch wordt er vaak besloten door de verhuurder...

Lees meer...

Artikel

20-03-2018

Een kantoorruimte in Utrecht in 5 simpele stappen

Waar in Utrecht wil je kantoorruimte huren, welk type kantoor wil je huren, hoe groot het kantoor moet zijn en hoeveel budget heb je? Het kan lastig zijn om dit te bepalen, maar dit blog helpt jou met het vinden van je droomkantoor. #1: Wat is mijn budget voor een kantoor in Utrecht? Het opstellen van een budget maakt de zoektocht naar kantoorruimte in Utrecht een stuk gemakkelijker. Of je nu veel of weinig te besteden hebt, je kunt altijd het maximale uit het budget halen. Als je bijvoorbeeld in een kantoorconcept, busines...

Lees meer...

Artikel

01-12-2017

SKEPP heeft haar eerste URBAN-locatie geopend in Vianen

In het pand aan De Limiet in Vianen, vlakbij Utrecht, is de eerste URBAN-kantoorruimte gerealiseerd. URBAN is een van de stijlen van het prefab design inrichtingsconcept officeplanner en is gebaseerd op het door SKEPP ontwikkelde C4-concept. Het hele inrichtingsproces is 100% flexibel en bestaat uit duurzame producten. Hierdoor is het activity based werken in een stijlvolle omgeving. URBAN, de industriële variant van officeplanner Het inrichtingsconcept is gebaseerd op een vaste huurprijs per werkplek per maand van €233,-....

Lees meer...

Artikel

11-09-2017

Vijf items die het helemaal gaan maken op Utrechtse kantoren

Kantoorruimte huren? Doe dan je voordeel met de deze lijst met items om je kantoor van een upgrade te voorzien. Van een social media teller tot een belnisje, voor iedere ondernemer komen items voorbij.  1. 3000 likes and still counting Bedrijven schenken steeds meer aandacht aan social media. Toch zijn vaak niet alle werknemers hierbij betrokken en is men niet op de hoogte van het aantal likes of volgers. Dé oplossing: social media tellers. Verkrijgbaar voor onder meer Instagram en Facebook....

Lees meer...